
Wegwijs in de wereld van online marketing
Je eigen onderneming kan tegenwoordig niet meer zonder: goede online zichtbaarheid. Maar zoals voor alles in de online wereld geldt, ontwikkelt ook online marketing zich razendsnel en het kan soms behoorlijk lastig te zijn om door de (digitale) bomen het bos nog te zien. Je voelt jezelf een behoorlijke digibeet en iemand die je wegwijs maakt op het gebied van online marketing is dan ook meer dan welkom.
Goede marketingstrategie
Social media, online adverteren, SEO, SEA… toen jij jaren geleden als zelfstandige je onderneming oprichtte, bestonden al deze dingen helemaal niet. Je wilt je er wel in verdiepen, maar weet niet goed waar je moet beginnen en zit al snel met je handen in het haar. Op internet is genoeg informatie te vinden, maar wat is nu écht belangrijk? En hoe zet je een goede marketingstrategie op die ervoor zorgt dat jouw diensten worden gevonden door de juiste mensen?
Marketing op maat
Karin van den Berg is ondernemer en marketingstrateeg. Ze weet als geen ander hoe belangrijk het opzetten van een goede strategie is en heeft er haar werk van gemaakt om anderen hiermee te helpen. ‘Ik begrijp dat al die nieuwe termen en ontwikkelingen erg intimiderend kunnen zijn. Als zelfstandige heb je het al druk genoeg, waar moet je de tijd vandaan halen om dit allemaal te kunnen volgen? Daarom help ik je hier graag bij. Stapsgewijs kan ik je wegwijs maken in de wereld die online marketing heet. Ik leer je over de verschillende tools en hoe je die optimaal kunt inzetten voor jouw onderneming. Marketing op maat, dus!’
Bedrijfsanalyse
Een succesvolle marketingstrategie begint bij het kennen van het bedrijf. We beginnen dan ook met een uitgebreide analyse, waarbij ik verder kijk dan de huidige producten en diensten. Jij als ondernemer vormt samen met je bedrijf, je producten én de klanten een uniek eigen karakter. Wanneer je daar je wensen aan toevoegt, begint het plan vorm te krijgen. Dit vormt dan ook het uitgangspunt van de uiteindelijke strategie.’
Naamsbekendheid vergroten
Een goede marketingstrategie is het halve werk, maar als je niet weet hoe de uitvoering in zijn werk gaat, heb je er nog niets aan. Daarom gooit Karin je niet zomaar in het diepe als de strategie op tafel ligt. ‘Ik begeleid je bij de uitwerking én uitvoering van het plan. Daarbij geef ik je een uitgebreide budgetindicatie. Ook al beschouw je jezelf als een enorme digibeet, ook dán kun je succesvol een online marketingcampagne opzetten, die bijdraagt aan de groei en bekendheid van je onderneming en daar help ik je graag bij!’
Meer over Karin
Karin bouwde haar expertise op in de automotive-sector, vanuit een continu proces van willen groeien, leren en ontdekken. Hier merkte ze hoe motiverend het is om bedrijven te helpen met
groei, wat Karin onder andere deed door het opzetten van effectieve marketingactiviteiten, efficiëntere processen en inkoop en verkoopstrategieën. Dankzij deze activiteiten werden de
resultaten beter. Dit smaakte naar meer! Karin besloot dat ze meer mensen wilde begeleiden op het proces naar groei. Speciaal voor therapeuten en zorgcentra ontwikkelde ze Radixize. Goed om te weten: of je nou chiropractor, voedingsdeskundige, fysiotherapeut of orthomoleculair therapeut bent: het maakt niet uit welk specialisme je hebt. Ook is het niet belangrijk of je diensten worden
vergoed door de zorgverzekeraars. Zet het licht op groen en schakel mijn hulp in!
Radixize is de professionele praktijk en marketingondersteuning voor therapeuten, gezondheidscentra en samenwerkende therapeuten. Vanuit een online én offline marketing aanpak heeft Radixize het doel om de praktijken van therapeuten te laten groeien en hiervoor wordt eerst gezocht naar het onderscheidend vermogen van de therapeuten-praktijk en welke communicatie daarbij passend is.